IT Media na Facebook

RayFire Tool

    • NVIDIA PhysX Rigid Body – wsparcie za pomocą interfejsu użytkownika RayFire . Jedynie 32-bitowa wersja 3ds Max. Oznacza to, że nadal można korzystać z RayFire z obsługą PhysX w systemie 64-bitowym, ale tylko z 32-bitowym3ds Max. Również zwraca uwagę fakt, że RayFireTool wykorzystuje oprogramowanie PhysX , co oznacza, że można używać PhysX z dowolną kartą wideo.
    • Wpływ NVIDIA PhysX. Możesz wpływać na obiekty poprez symulację siłę, zniekształceń przestrzeni poprzez odzdziaływanie kursora myszy. Właściwość Animatable Time Scale pozwala na stworzenie efektu Bullet Time w ciągu kilku sekund.
    • Sklejanie. Pozwala na łączenie obiektów oraz rozrywanie połączeń podczas symulacji.

  • Interaktywność w module Demolition System dla silnika NVIDIA PhysX. Tworzy dynamiczne symulacje i burzy obiekty odpowiednio do zastosowanych materiałów i siły zderzenia. Każdy fragment może burzyć w różnym stopniu w zależności od przyjętej siły zderzenia.
  • Fragmentacja. Pozwala rozbijać na fragmenty geometrię obiektu.
  • Wybuchy. Pozwalają realistycznie symulować eksplozję obiektów.
  • Wsparcie dla Rigid Body.

  • Masz wpływ na strzelanie i deformacje za pomocą reaktorów Hit, Displace oraz Holes.
  • Instant Action pozwala na strzelanie i eksplozje bez broni, ręczne określając miejsca uderzeń w obiekty.
  • Różne skutki efektu strzelania, takie jak błysk przy uderzeniu, błysk u wylotu lufy, porozrzucane cząsteczki, geometryczne szczątki, fragmenty otworów, dym, iskry, krew, naklejona grafika, kule oraz własne obiekty, które można zdefiniować samodzielnie.
  • Interaktywna kontrola warst poprzez Layer Manager. Pozwala na interaktywne zmienianie właściwości w już utworzonych efektach; wybierz, ukryj \ odkryj, zamroź\ odmroź i usuń utworzone warstwy lub efekty.
  • Automatyczna aktualizacja systemu