IT Media na Facebook

HDR Light Studio 4

HDR Light Studio zaprojektowano specjalnie do tworzenia mapy świateł i odbić dla renderowania z jakością HDR. Użytkownicy projektują oświetlenie poprzez umieszczenie źródeł światła na płaszczyźnie 2D reprezentującej mapę sfery. Manipulowanie światłami na płaszczyźnie automatycznie zmienia ich kształt w czasie rzeczywistym i kształt ten jest zachowany przy odwzorowaniu na sferze oświetlenia. Umieszczone światła są w pełni edytowalne, a dostosowanie położenia, rozmiaru, jasności i innych parametrów można wykonać naprawdę szybko. Praca w 2D podczas generowania oświetlenia studia w jakości HDR znacznie przyspiesza proces tworzenia w porównaniu z manipulowaniem oświetleniem 3D i emitarami światła. To zupełnie inny sposób pracy, który daje ogromne korzyści przy renderowaniu scen takich jak oświetlenie studia.. Projekty oświetlenia są zachowane niezależnie od rozdzielczości wynikowego obrazu, dlatego można szybko testować projekt z oświetleniem w podglądzie ‚ quick preview „, a następnie skalować w górę do jakości produkcyjnej takiej jak w ostatecznych renderach.
Jeśli zastosujesz pakiet do malowania przy tworzeniu mapy oświetlenia HDRI wówczas powinienieś od początku pracować z najwyższą rozdzielczością jaka będzie potrzebna. W takim razie jeśli pracujesz nad projektem o wysokiej rozdzielczości, to otwieranie i zapisywanie dużych plików spowalnia proces pracy. To nie jest dobrze dla pracy kreatywnej.

HDR Light Studio tworzy mapy w obu najważniejszych formatach HDR : exr oraz hdr. Końcowa rozdzielczość zależy o posiadanej wersji HDR Light Studio™.

HDR Light Studio jest idealnym partnerem dla każdej aplikacji 3D, która wspiera projektowanie świateł i odbić bazujące na obrazie pochodzącym ze sferycznych map HDRI.

Wspierane aplikacje 3D: Autodesk Maya, Autodesk 3DS Max, Autodesk Showcase, Cinema 4D, Luxology Modo, Bunkspeed HyperShot and HyperMove, Right Hemisphere Deep Exploration. Rendery takie jak Maxwell Render, Fry Render, V-Ray, Mental Ray i inne.

Funkcjonalności 

  • System Synthetic Lighting
    Wszystkie wersje HDR Light ™ Studio zawierają system Synthetic Lighting. To pozwala na tworzenie i umieszczanie matematycznie generowanych źródeł światła na scenie, w wyniku czego otrzymujemy wizualnie idealny efekt. Proste ale silne możliwości kontroli właściwości oświetlenia dają niemal nieograniczone możliwości.
  • HDRI Light Packs (wersja Standard oraz Pro)
    HDRI Light Pack dodaje kolekcję super realistycznych źródeł światła do HDR Light Studio ™, rozszerzając możliwości twórcze projektowania oświetlenia. HDR Light Studio ™ Light dostacza bogatej kolekcji miękkich pudełek, oświetlenie punktowego, okien i nnych. Zapewnia nieograniczone możliwości wprowadza rendery na nowy poziom kreatywności i realizmu.
  • Background Synthesis
    Zastosowanie dwóch przejść totalnych dla ustawień jasności i koloru pozwoli na umieszczenie bardziej skomplikowanego tła za światłami, które będzie otaczało scenę.
    Można zatem zaprojektować różne poziomy oświetlenia otoczenia oraz być bardziej kreatywnym i generować sztuczne warunki dla nieba, jakie będą obowiązywały w różnych porach dnia lub nocy, dodając dramatyzmu do renderowanych scen