COLIMO
COLIMO
Jest narzędziem do postprodukcji 3D, który został zaprojektowany aby zmieniać wygląd sceny po renderowaniu. To nie jest taki sam program jak Motiva SOAP, to jest jego starszy brat.
Zmienisz oświetlenie, kolory i fakturę powierzchni.
Bazując na pre-renderowanych obrazach można zmienić kolory i tekstury oraz wpłynąć na całą scenę, włączając w to odbicie i załamanie światła renderowanego metodą raytracingu a także rozproszenie światła w ramach Global Illumination – GI. Dla lepszego zrozumenia możliwości Colimo obejrzyj demo film
Niezależny od silnika renderującego
Colimo nie posługuje się rzeczywistymi danymi 3D, siatka mu 3D nie potrzebna, można udostępniać swój projekt bez udostępniania siatki! Potrzeba tylko kilka pre-renderowanych obrazów oraz kilku przejść szybkiego Modo 501 lub specjalnego shadera MR.
W pełni wykorzystuje akcelerację GPU
Cały proces wykonywany jest w GPU z wykorzystaniem 32 bitowych wewnętrznych buforów, przy stałej wielkości widoku viewport. Twoje obrazy mogą zapisywać w pełnym rozmiarze wejściowym.
Dla lepszego zrozumenia możliwości Colimo obejrzyj demo film>